Δήμος Διονύσου: Βήμα προς την ψηφιακή εποχή για τις δημοτικές υπηρεσίες

0

Σε ένα πολύ σημαντικό βήμα με στόχο τη σταδιακή ψηφιοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες και τη μείωση της ταλαιπωρίας του γκισέ προχωράει ο Δήμος Διονύσου.

Από την Πέμπτη 16 Ιουνίου έχει τεθεί σε πλήρη λειτουργία  η εφαρμογή PUBLIC OTA, μέσω της οποίας οι δημότες  θα μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά 50 αιτήσεις, συμπεριλαμβανομένης της Βεβαίωσης μη οφειλής ΤΑΠ, διαδικασία η οποία στο εξής απλοποιείται και επιταχύνεται.

Οι ηλεκτρονικές αιτήσεις αφορούν την Τεχνική Υπηρεσία, τα Έσοδα, την Ύδρευση και την Αποχέτευση, το Δημοτολόγιο, τη Δημοτική Αστυνομία, τις Αδειοδοτήσεις, την Ταμειακή Υπηρεσία, τα Κοιμητήρια, την τέλεση Πολιτικών Γάμων αλλά και τη Γενική Αίτηση Πρωτοκόλλου.

Πρόσβαση

Οι πολίτες θα μπορούν να μπαίνουν εύκολα και απλά στην εφαρμογή πληκτρολογώντας από σταθερό υπολογιστή, κινητό ή tablet τη διεύθυνση https://dionisos.otaplus.gr/sadd/ ή επιλέγοντας Ηλεκτρονικές Αιτήσεις μέσα από την ενότητα Χρήσιμοι Σύνδεσμοι (στην κάτω πλευρά της επίσημης ιστοσελίαδας του Δήμου dionysos.gr).

Επίσης η πρόσβαση στην υπηρεσία θα είναι δυνατή (το αργότερο μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα) μέσα από το κεντρικό menou της ιστοσελίδας του Δήμου Διονύσου dionysos.gr (επιλέγοντας την κατηγορία E-ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ και ακολούθως την Υποκατηγορία Ηλεκτρονικές Αιτήσεις).

Εναλλακτικά η πρόσβαση στην υπηρεσία μπορεί να γίνει αυτόματα με σκανάρισμα, μέσω κινητού τηλεφώνου, του ειδικού barcode που βρίσκεται διαθέσιμο στην ενότητα Χρήσιμοι Σύνδεσμοι και αναγράφεται επίσης στην κεντρική φωτογραφία της ανάρτησης.

Για την πρόσβαση στην εφαρμογή είναι απαραίτητη η χρήση των κωδικών TAXIS, η οποία πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο για την ταυτοποίησή των αιτούντων και εκτελείται μέσω διεπαφής που παρέχει η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, χωρίς δυνατότητα πρόσβασης του Δήμου Διονύσου.

«Μειώνουμε την ταλαιπωρία»

Ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης δήλωσε σχετικά: «Σήμερα κάνουμε ένα ακόμη μεγάλο βήμα στο Δήμο Διονύσου. Περνάμε στην ψηφιακή εποχή και μειώνουμε αισθητά την ταλαιπωρία στον γκισέ για κάθε πολίτη, ο οποίος θα μπορεί στο εξής να εξυπηρετείται εύκολα και γρήγορα μέσω της νέας εφαρμογής που εγκαταστήσαμε. Στόχος μας είναι η κατάργηση της γραφειοκρατίας και η απλοποίηση των διαδικασιών, όπως του ΤΑΠ καθώς και ενός σημαντικού αριθμού αιτήσεων αιχμής, προκειμένου κάθε πολίτης να μπορεί να εξυπηρετηθεί 24 ώρες το 24ωρο. Σας καλώ να αγκαλιάσετε τη νέα ηλεκτρονική εφαρμογή. Με την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου Αντιδημάρχους, Εντεταλμένους, Γενικό Γραμματέα και υπηρεσιακά στελέχη αλλά κυρίως τους εργαζομένους μας, οι οποίοι καλούνται να στηρίξουν το νέο εγχείρημα που αποσκοπεί στην ψηφιακή μετεξέλιξη του Δήμου μας».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ