Οι υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων θα παρέχουν περιορισμένες δυνατότητες κατά τη διάρκεια μετάβασης στο νέο ERP-SAP σύστημα.
Ο Δήμος Αθηναίων ενημερώνει τους πολίτες ότι, λόγω εργασιών μετάβασης στο νέο πληροφοριακό σύστημα ERP-SAP, οι οικονομικές υπηρεσίες του Δήμου θα λειτουργούν με περιορισμένες δυνατότητες από τις 2 έως τις 20 Ιανουαρίου 2025. Το νέο σύστημα στοχεύει στην αναβάθμιση των λειτουργιών του Δήμου και στην ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Κατά την εν λόγω περίοδο, οι υπηρεσίες που θα παραμείνουν διαθέσιμες περιλαμβάνουν:
- Έκδοση και πληρωμή Βεβαιωτικών Σημειωμάτων (ηλεκτρονικά και δια ζώσης).
- Πληρωμή κλήσεων Δημοτικής Αστυνομίας και Τροχαίας που δεν έχουν ενταχθεί σε Χρηματικό Κατάλογο.
- Ηλεκτρονικές Πληρωμές για οφειλές με ήδη δημιουργημένο Κωδικό RF (Μη Ληξιπρόθεσμες Δόσεις Ρυθμίσεων και Ατομικές Ειδοποιήσεις).
Επισημαίνεται ότι, έως την ολοκλήρωση της μετάπτωσης των δεδομένων στο νέο σύστημα (εκτιμώμενη ημερομηνία 20 Ιανουαρίου 2025), δεν θα είναι δυνατή η ένταξη των οφειλών σε ρύθμιση. Ωστόσο, οι σχετικές αιτήσεις θα παραληφθούν και θα διεκπεραιωθούν μετά την ολοκλήρωση της μετάβασης.
Από τις 20 Ιανουαρίου 2025, το νέο ERP-SAP σύστημα θα τεθεί σε λειτουργία σταδιακά, προσφέροντας πλήρη υποστήριξη για όλες τις οικονομικές υπηρεσίες του Δήμου.
Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες, οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν μέσω:
- Πλατφόρμας Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών: eservices.cityofathens.gr
- Τηλεφωνικής Επικοινωνίας: Οι αριθμοί και τα e-mails για κάθε τμήμα του Δήμου παρατίθενται στην ανακοίνωση για να εξυπηρετηθούν οι πολίτες.
Ο Δήμος Αθηναίων ζητά την κατανόηση των πολιτών κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας και υπόσχεται να συνεχίσει να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες μέσω του νέου πληροφοριακού συστήματος.