Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού επιχειρεί να δώσει οριστική λύση στις εκπαιδευτικές ανάγκες του, με την δημιουργία δυο νέων σχολείων σε ιδιόκτητο οικόπεδο στην περιοχή του Παπάγου
Σε σταθερές εκπαιδευτικές δομές επενδύει ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού με την δρομολογούμενη δημιουργία 2 νέων σχολείων στον Παπάγου. Σταθερές, διότι θα είναι ιδιόκτητα κτίρια τα οποία θα παραμείνουν για πάντα ως δημοτική περιουσία.
Σήμερα, κάποιες σχολικές μονάδες του Δήμου, λειτουργούν σε χώρους που δεν είναι ιδιόκτητοι κάτι το οποίο σημαίνει, πως ανά πάσα στιγμή μπορεί να υπάρξει αξίωση εκ μέρους του εκμισθωτή μετά το πέρας του συμβολαίου μίσθωσης, αυτό να μην ανανεωθεί. Σε αυτό συνυπολογίζεται και το κόστος ενοικίασης που είναι υποχρεωμένος ο Δήμος να καταβάλλει προκειμένου να στεγάζει τους μαθητές της περιοχής.
Τα νέα σχολεία στο Δήμο Παπάγου – Χολαργού, ένα εξαθέσιο Δημοτικό και ένα διθέσιο νηπιαγωγείο, θα ανεγερθούν σε οικόπεδο που βρίσκεται στην περιοχή του Άνω Παπάγου και θα καλύψουν τις ανάγκες συνολικά 200 παιδιών,ενώ θα είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Ο χώρος που θα ανεγερθούν είναι περίπου 5 στρέμματα και η κάλυψη αναμένεται να μην ξεπεράσει το 45%.
Φαινόμενο που απαντάται όχι μόνο στο Δήμο Παπάγου – Χολαργού, αλλά στους περισσότερους αστικούς και περιαστικούς Δήμους είναι η αύξηση του πληθυσμού. Γνωστό πως η ελληνική περιφέρεια ερημοποιείται με την τάση αστικοποίησης να είναι έντονη. Αυξημένος πληθυσμός σημαίνει, αυξημένες στεγαστικές και εκπαιδευτικές ανάγκες μεταξύ άλλων.
Παρατηρείται έντονα σε πολλές περιοχές, να μην υπάρχει αδόμητο τετράγωνο. Μονοκατοικίες μετατρέπονται σε πολυκατοικίες και αυτό αυτόματα πολλαπλασιάζει τον πληθυσμό, δυσχεραίνει το κυκλοφοριακό, επιβαρύνει τους τομείς της καθαριότητας και τόσα ακόμη.
Η τάση της αστικοποίησης δεν χάνει την ένταση της και δεν φαίνεται κάτι τέτοιο μελλοντικά. Αυτό σημαίνει πως οι Δήμοι οφείλουν να προετοιμάζονται κατάλληλα, ώστε να μπορέσουν με τις λίγες δυνατότητες που έχουν σε πόρους και προσωπικό, να αντιμετωπίσουν όσο πιο ανώδυνα γίνεται όσα έρχονται. Κανένας αστικός ή περιαστικός Δήμος δεν μπορεί να μένει αμέτοχος στο γεγονός αυτό για να λύσει την δύσκολη εξίσωση που θα προκύψει.
Δηλαδή, να μπορεί να καλύπτει – μεταξύ άλλων – όλες τις λειτουργικές του ανάγκες, τις ανάγκες των πολιτών για εκπαίδευση, την ασφάλεια, την καθαριότητα, την υγεία, χωρίς παράλληλα να διαταράσσει τον χαρακτήρα του Δήμου που διοικεί.
Για παράδειγμα, άπαντες επιθυμούμε πολλούς και ελεύθερους Δημόσιους χώρους. Προφανώς άπαντες όμως θέλουμε και τα παιδιά μας να στεγάζονται σε σύγχρονα σχολικά συγκροτήματα, να έχουν Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης, φροντιστήρια, γυμναστήρια, καταστήματα και τόσα άλλα.
Πηγή: In.gr