Όχι στην έξωση του θεάτρου Εμπρός από τη δημοτική αντιπολίτευση: Υποστήριξη και όχι εκδίωξη – Ποιοι διαφώνησαν

0

Μερίδα της δημοτικής αντιπολίτευσης τάχθηκε, όπως ήταν αναμενόμενο κατά της μίσθωσης του κτιρίου όπου στεγάζεται το θέατρο “Εμπρός”, το οποίο ανήκει στην ΕΤΑΔ, από τον Δήμο Αθηναίων.

Ο βασικός λόγος της αντίρρησής των παρατάξεων Ανοιχτή Πόλη, Ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας και Αντικαπιταλιστική Ανατροπή στην Αθήνα, είναι η πρόθεση της διοίκησης του δήμου να εκκενώσει το κτίριο, απομακρύνοντας τις καλλιτεχνικές ομάδες που δραστηριοποιούνται στο Εμπρός τα τελευταία 11 χρόνια.Κατά της μίσθωσης και των προβλεπόμενων όρων τάχθηκε η Λαϊκή Συσπείρωση της Αθήνας.

Να τους υποστηρίξουμε

«Υπάρχουν δυο αγαθά που πρέπει να προστατευθύν. Το ένα είναι η αρχιτεκτονική μνήμη της πόλης και το άλλο είναι η αυτόνομη πολιτιστική δημιουργία. Δεν μπορεί να γίνει συζήτηση ξεχνώντας, ότι εδώ και έντεκα χρόνια, σε έναν χώρο που είχε εγκαταλειφθεί, υπήρξαν άνθρωποι που τον άνοιξαν, τον έφτιαξαν και τον λειτούργησαν. Είναι ένας χώρος που έχει καταφέρει να συσπειρώσει ανθρώπους. Πρέπει να δούμε την ιδιαιτερότητα και το διαφορετικό αυτού του χώρου. σημείωσε ο Νάσος Ηλιόπουλος από την Ανοιχτή Πόλη και τόνισε, ότι ο χώρος πρέπει να είναι στην προστασία του δήμου, όμως ο δήμος θα πρέπει να παραχωρήσει την λειτουργία του στις συγκεκριμένες πολιτιστικές ομάδες. «Όχι να τους διώξουμε, αλλά να τους υποστηρίξουμε», ανέφερε ο Νάσος Ηλιόπουλος.

Θετική ψήφος Γερουλάνου

Θετική ψήφο έδωσε ο Παύλος Γερουλάνος τονίζοντας ωστόσο, ότι ο χώρος θα πρέπει να παραμείνει χώρος που θα λειτουργεί το θέατρο Εμπρός.

Όχι στη μίσθωση από τη Λα.Συ

«Αυτός ο χώρος πρέπει να πρέπει να δοθεί στον Δήμο Αθηναίων να λειτουργήσει, να ανακαινιστεί με βάση την αρχιτεκτονική μορφή του. Η δική μας διαφωνία έχει να κάνει με το σκεπτικό της μίσθωσης και τους όρους που προβλέπονται. Με την παραίτησή σας να διεκδικήσουμε και να πάρουμε χώρους που ανήκουν στην πόλη της Αθήνας», ανέφερε ο Νίκος Σοφιανός από τη Λαϊκή Συσπέιρωση.

Ενοχλεί το Εμπρός αλλά όχι τα μπαρ

«Εκτός από το κτίριο υπήρχαν οι άνθρωποι που ήταν πολλές χιλιάδες και το κράτησαν ανοιχτό. Η λειτουργία ξεκίνησε από την Κίνηση Μαβίλη και στηρίχθηκε με 3.5 χιλιάδες υπογραφές. Ξεκίνησε με έναν Δήμο Αθηναίων που επικροτούσε τους καλλιτέχνες για την πρωτοβουλία τους.

Ξαφνικά θυμηθήκαμε τα περί ανομίας, τραμπουκισμών. Σε άλλες περιοχές που έχουν αναπτυχθεί μπαρ δεν υπάρχει η παραμικρή παρέμβαση”, σημείωσε ο Πέτρος Κωνσταντίνου. “Το θέμα ειναι εάν το δημοτικό συμβούλιο μπορεί να αντιληφθεί, οτι υπάρχουν άλλες μορφές τέχνης και να πει “ναι, υπάρχουν” υπογράμμισε ο κ. Κωνσταντίνου.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ