«Κυνήγι» για τις χαμηλότερες τιμές – Πάνω από 30% αύξηση στις τιμές των κρεάτων τον τελευταίο ένα χρόνο
Αντιμέτωποι με την ακριβότερη Τσικνοπέμπτη των τελευταίων ετών θα βρεθούν οι καταναλωτές φέτος καθώς οι αυξήσεις στο κρέας είναι υψηλές.
Οι έμποροι της Βαρβακείου αλλά και των κρεοπωλείων όλης της χώρα περιμένουν τους καταναλωτές που θα ψωνίσουν κρέας για το τραπέζι της Τσικνοπέμπτης.
Στην αγορά του Πειραιά οι τιμές των κρεάτων παραμένουν σταθερές με αρκετούς καταναλωτές να έχουν ήδη ψωνίσει υπό τον φόβο των ανατιμήσεων.
Το αρνί και το κατσίκι πωλούνται προς 9 ευρώ το κιλό, ενώ την τιμητική τους έχουν τα χοιρινά σουβλάκια που η τιμή τους κυμαίνεται από 6 έως και 8 ευρώ. Η πανσέτα επίσης φτάνει τα 6 ευρώ και τα λουκάνικα έως 9 ευρώ το κιλό. Στα 8,99 ευρώ το κιλό θα βρουν οι καταναλωτές το μοσχάρι.
Σύμφωνα με τους κρεοπώλες ο κόσμος προτιμά πρωτίστως τα παϊδάκια, την πανσέτα και μπριζόλες λαιμού.
Κι ενώ η κατάσταση είναι ήδη πολύ δύσκολη, ο Αδωνις Γεωργιάδης, ανακοίνωσε πριν από λίγο τη νέα εκδοχή για το καλάθι του νοικοκυριού, το καλάθι της Σαρακοστής.
Ανακοίνωσε, δε, – μεταξύ άλλων – ότι στο καλάθι του νοικοκυριού προστίθενται 9 κατηγορίες προϊόντων ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό από 51 σε 60.
Στις υφιστάμενες θα προστεθούν:
-το νωπό μοσχάρι
-το γάλα υψηλής παστερίωσης (κανονικό και light)
-το λευκό τυρί
-η σοκολάτα
Επίσης θα γίνουν οι εξής τροποποιήσεις ώστε να προστεθούν και άλλα προϊόντα:
-η κατηγορία των αλλαντικών θα σπάσει στα δύο, σε πάριζα και γαλοπούλα ώστε τα δύο προϊόντα να έχουν υποχρεωτική παρουσία στο καλάθι
-η κατηγορία του νωπού κοτόπουλου επίσης θα σπάσει στα δύο, σε ολόκληρο νωπό κοτόπουλο και σε κομμάτια νωπού κοτόπουλου, ώστε πλέον να περιλαμβάνονται και συγκεκριμένα νωπά προϊόντα (πχ μπούτια, στήθος κοτόπουλου κοκ), και
-η κατηγορία των οσπρίων θα σπάσει στα τρία ώστε να συμπεριλαμβάνονται ρεβίθια, φακές, φασόλια.
Ο υπουργός Ανάπτυξης εξήγησε ότι «δεν θέλουμε επιπλέον κατηγορίες στο καλάθι γιατί αν ξεχειλώσει δεν θα λειτουργεί». Ανακοίνωσε, μάλιστά, ότι στην ιστοσελίδα e-katanalotis υπάρχουν πλέον και τα φυλλάδια των προσφορών από τις αλυσίδες των σούπερ μάρκετ».
ΠΗΓΗ: protothema.gr