«Το μέτρο για τα κινητά στα σχολεία είναι ένα από τα μέτρα που είναι σημαντικά και μία από τις ανακοινώσεις που έχουν να κάνουν με το άνοιγμα των σχολείων και για την σχολική χρονιά που έρχεται, που θα εφαρμοστούν. Από το 2006 βγαίνει μία εγκύκλιος, και εδώ είναι το πόσο αυστηροί θα είμαστε, η οποία λέει ότι απαγορεύονται τα κινητά στα σχολεία. Και την εκδίδουν από τότε όλοι οι υπουργοί Παιδείας, ανεξαρτήτως κομματικής προέλευσης και με όλες τις κυβερνήσεις. Τι συνέβαινε; Ήταν κάτι το οποίο έμενε στα χαρτιά.
Και δημιουργούνταν δύο μεγάλα προβλήματα. Το ένα πρόβλημα ήταν το προφανές, η διάσπαση προσοχής, το γεγονός ότι κοιτούσαν το κινητό όσο περνούσαν τα χρόνια και εξελισσόταν η τεχνολογία πολύ παραπάνω από το μάθημα. Το δεύτερο, το οποίο είναι για μένα ακόμα σοβαρότερο, έχει να κάνει με το ότι η βιντεοσκόπηση είναι ο λόγος ή η κατάληξη των περισσότερων της συντριπτικής πλειοψηφίας των περιστατικών κακοποίησης, bullying, όλα.
Τώρα, λοιπόν, η εγκύκλιος γίνεται ξεκάθαρη απόφαση, η οποία έχει συνέπειες. Δεν είναι τιμωρητικός ο χαρακτήρας και ο σκοπός. Είναι σκοπός επιβίωσης και επίλυσης ενός εκ των μεγαλύτερων προβλημάτων.
«Ανοίγουν τα σχολεία με 10.000 παραπάνω εκπαιδευτικούς και συνολικά μαζί με την προηγούμενη τετραετία 38.500 περισσότερους από ό,τι το 2019. Τετραπλασιάζονται οι διορισμοί Ειδικής Αγωγής. Ξέρετε, είναι κάτι που δεν είναι πολύ γνωστό. Εγώ το έμαθα, όταν άρχισα να διαβάζω τι συμβαίνει, για να μπορώ να τοποθετούμαι τα προηγούμενα χρόνια. Στην Ελλάδα μέχρι το 2019 δεν υπήρχαν μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής» πρόσθεσε.