14.5 C
Athens
Πέμπτη, 6 Μαρτίου, 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

    Μνημόνιο συνεργασίας του Πανεπιστημίου Δ. Μακεδονίας και της UNICEFΜνημόνιο συνεργασίας του Πανεπιστημίου Δ. Μακεδονίας και της UNICEF

    Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας και της UNICEF υπέγραψαν σήμερα Τετάρτη 5 Μαρτίου 2025 ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, καθηγητής Θεόδωρος Θεοδουλίδης, η αναπληρώτρια περιφερειακή διευθύντρια εκπαίδευσης, Δέσποινα Παπαδοπούλου κι ο διπλωματικός εκπρόσωπος της UNICEF στην Ελλάδα, Dr. Ghassan Khalil.

    Σε ότι αφορά το πανεπιστήμιο η συνεργασία με την UNICEF στοχεύει στη δημιουργία του Κέντρου για τα Δικαιώματα του Παιδιού, με άμεσο σκοπό την προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών και την κοινωνική τους ένταξη. Σε ότι αφορά την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, η συνεργασία με την UNICEF στοχεύει στην διασφάλιση των δικαιωμάτων των παιδιών με την πλήρη ένταξή τους στην εκπαιδευτική κοινότητα και την κοινωνική ζωή.

    Ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, καθηγητής Θεόδωρος Θεοδουλίδης, αμέσως μετά την υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας δήλωσε ότι «μέσα από αυτή τη συνεργασία, δεσμευόμαστε να προωθήσουμε την έρευνα, να καλλιεργήσουμε την ευαισθητοποίηση στους νέους ώστε να συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση δράσεων που αφορούν τα δικαιώματά τους. Η εκπαίδευση και η προστασία των παιδιών δεν είναι μόνο αντικείμενο μελέτης, αλλά ευθύνη όλων μας».

    Από την πλευρά του ο διπλωματικός εκπρόσωπος της UNICEF στην Ελλάδα, Dr. Ghassan Khalil, τόνισε ότι «η UNICEF θα συνεργαστεί στενά με το Πανεπιστήμιο, διασφαλίζοντας ότι κάθε παιδί θα απολαμβάνει τα δικαιώματά του. Η ίδρυση του Κέντρου θα έχει αναμφίβολα θετικό αντίκτυπο στη ζωή των παιδιών και στην κοινωνία συνολικά».

    Στο πλαίσιο του μνημονίου που υπογράφτηκε από την πλευρά της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, προβλέπονται δράσεις για την «ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας», συμπεριλαμβανομένων των εκπαιδευτικών, των γονέων και των μαθητών/μαθητριών, «για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού» και τις πολλαπλές συνέπειές του, «την προώθηση θετικών συμπεριφορών, μέσα από στοχευμένες διαδραστικές δραστηριότητες και την ανάπτυξη θετικών πρακτικών μεταξύ σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών».

    Related Articles

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    εισάγετε το σχόλιό σας!
    παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

    - Advertisement -spot_img

    Latest Articles