Τα εισιτήρια για την πολυαναμενόμενη ταινία «Οδύσσεια» του Κρίστοφερ Νόλαν, που κυκλοφόρησαν σε προπώληση στις Ηνωμένες Πολιτείες χθες, εξαντλήθηκαν μέσα σε λίγα λεπτά. Η μεγάλη ζήτηση αφορά ειδικές προβολές σε αίθουσες Imax 70mm, έναν χρόνο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της ταινίας, η οποία βρίσκεται ακόμα σε στάδιο γυρισμάτων.
Όπως αναφέρει το Variety, ο Τζούλιαν Φλόρες, 24 ετών και υπάλληλος της Universal Studios στο Μπέρμπανκ, αποφάσισε να προμηθευτεί το εισιτήριό του απευθείας από το τοπικό AMC, αποφεύγοντας την online ουρά στο Fandango. Η αντίδραση των υπαλλήλων ήταν έκπληξη και γέλιο, αφού θεωρήθηκε παράτολμο να κλείσει θέση για μια πρεμιέρα που θα γίνει τον Ιούλιο του 2026.
Λίγες ώρες αργότερα, η απόφαση αυτή αποδείχθηκε σοφή, καθώς το 95% των θέσεων στις ειδικές προβολές Imax 70mm εξαντλήθηκε μέσα στην πρώτη ώρα. Πολλοί θεατές μοιράστηκαν στα social media τα εισιτήριά τους, ενώ άλλοι αντιμετώπισαν δυσκολίες με την ηλεκτρονική κράτηση.
Μετά την αρχική πώληση, εμφανίστηκαν άμεσα εισιτήρια στη δευτερογενή αγορά με τιμές που φτάνουν τα 200 δολάρια το κομμάτι, ενώ σε δημοπρασίες στο Ebay, το κόστος ανεβαίνει ακόμα και στα 1.000 δολάρια για πακέτα εισιτηρίων σε επιλεγμένες αίθουσες.
Η φήμη του Νόλαν ως εγγύηση επιτυχίας είναι ήδη καταξιωμένη, με ταινίες όπως το Dark Knight, το Inception και το Oppenheimer να αποτελούν τεράστιες επιτυχίες. Η «Οδύσσεια», με πρωταγωνιστές τον Ματ Ντέιμον, τον Τομ Χόλαντ και τη Ζεντάγια, γυρισμένη εξ ολοκλήρου σε φιλμ 70mm, αναμένεται να συνεχίσει αυτή την παράδοση.
Ο Κρίστοφερ Νόλαν θεωρείται από τους λίγους σκηνοθέτες που μπορούν να στηρίξουν τέτοια καινοτόμα εγχειρήματα, προωθώντας την αυθεντική κινηματογραφική εμπειρία. Όπως σχολιάζει ο αναλυτής Πολ Ντερκαραμπεντιάν, η φήμη του Νόλαν αποτελεί πλέον ένα ανεξάρτητο «brand», το οποίο λίγοι άλλοι σκηνοθέτες θα μπορούσαν να υποστηρίξουν με τόση επιτυχία.