Η Anheuser-Busch InBev θα είναι επίσημος χορηγός τριών διοργανώσεων Ολυμπιακών Αγώνων, αρχής γενομένης από τους εφετινούς Aγώνες «Παρίσι 2024», όπως ανακοίνωσε σήμερα (12/1) η ζυθοποιία, ονομάζοντας την Corona Cero χωρίς αλκοόλ ως την επίσημη μπύρα των Αγώνων.
Η παραγωγός των Budweiser, Corona και Stella Artois θα είναι Παγκόσμιος Ολυμπιακός Συνεργάτης και συμφώνησε για την Ολυμπιακή χορηγία, για τους εφετινούς Αγώνες, καθώς και τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς του 2026 στο Μιλάνο και τους Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2028 στο Λος Άντζελες.
Ο διευθύνων σύμβουλος της AB InBev, Μισέλ Δουκερής, δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι που είμαστε ο πρώτος χορηγός μπύρας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες σε παγκόσμιο επίπεδο Ολυμπιακών Συνεργατών».
Η εταιρεία αρνήθηκε να αποκαλύψει την αξία της συμφωνίας.
Καθώς οι εταιρείες ποτών παγκοσμίως προσπαθούν να προσαρμοστούν στους καταναλωτές που περιορίζουν την κατανάλωση αλκοόλ, η AB InBev ανακοίνωσε ότι η προβολή της Corona Cero στους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι μέρος των προσπαθειών της για «υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ παγκοσμίως».
Δεν είναι η πρώτη φορά που μια μπύρα χωρίς αλκοόλ χορηγεί ένα αθλητικό γεγονός: η Diageo προώθησε το Guinness 0.0 στο περσινό τουρνουά ράγκμπι Six Nations.
Στο Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου του 2022 στο Κατάρ, ορισμένοι οπαδοί απογοητεύτηκαν από την απαγόρευση πώλησης αλκοόλ την τελευταία στιγμή στα γήπεδα, κάτι που «πλήγωσε» την Budweiser.
Η LVMH είναι επίσης χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, υπογράφοντας πέρυσι μια συμφωνία που αναμένεται να κοστίσει περίπου 150 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με την οποία θα παρέχονται σαμπάνιες και οινοπνευματώδη ποτά Moet Hennessy ως μέρος των προγραμμάτων φιλοξενίας στους Αγώνες.
Η AB InBev συμμετέχει με παγκόσμιες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των AirBnb, Alibaba, Coca-Cola, P&G, Toyota και Visa, στους κορυφαίους χορηγούς Ολυμπιακών Αγώνων.