Τομέας Ανατολικής Αττικής:Σωρεία καταγγελιών για τα λεωφορεία στους δήμους-Χάος σε Σπάτα, Αρτέμιδα, Ανθούσα & Κορωπί

0

 

Σωρεία παραπόνων για λεωφορεία που φτάνουν ακόμα και δύο ώρες αργότερα ή για δρομολόγια που χάνονται, για οχήματα στα οποία δε δουλεύουν τα επικυρωτικά μηχανήματα και δε διαθέτουν θέρμανση, δέχονται καθημερινά οι δήμοι της Ανατολικής Αττικής από επιβάτες, οι οποίοι αναμένουν επί ώρες στις στάσεις.

Όπως αναφέρει και το irafina.gr, oι επιδόσεις των ιδιωτικών ΚΤΕΛ που έχουν αναλάβει το έργο του ΟΑΣΑ σε αυτές τις περιοχές δεν είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακές, σύμφωνα με το επιβατικό κοινό, αν και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εξακολουθεί να υποστηρίζει ότι η εξυπηρέτηση είναι καλύτερη συγκριτικά με το παρελθόν.

Ο κ. Μάρκου, Δήμαρχος Σπατών-Αρτέμιδας, κάνει λόγο για σημαντικές καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων το τελευταίο διάστημα στις γραμμές 304, 305, 326 και 323: «Τα συγκεκριμένα δρομολόγια εξυπηρετούν τους κατοίκους του δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και ειδικότερα μαθητές των σχολείων και άτομα με ειδικές ανάγκες. Οι εργαζόμενοι περιμένουν μέχρι και 2 ώρες στις στάσεις με αποτέλεσμα να μην μπορούν να φτάσουν εγκαίρως στις δουλειές τους. Το γραφείο Δημάρχου δέχεται σωρεία παραπόνων καθημερινά από τους αγανακτισμένους πολίτες, οι οποίοι επιρρίπτουν τις ευθύνες στη δημοτική αρχή», υπογραμμίζεται στην επιστολή, με την οποία ζητούνται άμεσα οι ενέργειες του υπουργειου προκειμένου να αποκατασταθεί η εύρυθμη λειτουργία των δρομολογίων.

Για το θέμα έχουν υποβάλει σχετική ερώτηση στη Βουλή ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς και ο βουλευτής Πάνος Σκουρολιάκος και αναμένεται η απάντηση του υπουργείου.

Δύσκολη η κατάσταση και στην Ανθούσα

«Ακόμα και διαμαρτυρίες από διευθυντές σχολείων έχουμε. Οι μαθητές έχαναν συστηματικά τις πρώτες ώρες», λέει από την πλευρά του ο πρόεδρος της κοινότητας Ανθούσας του δήμου Παλλήνης, Γιώργος Μαρκουλής: «Είμαστε μια περιοχή αραιοκατοικημένη και ο κόσμος αναγκάζεται να περιμένει το λεωφορείο επί 1 και 1,5 ώρα. Να περιμένει το 324 να κάνει ολόκληρη την κυκλική διαδρομή σε όλη την περιοχή για να επιστρέψει. Και σαν να μην έφτανε αυτό, δεν υπάρχει και τηλεματική σε αυτές τις γραμμές για να δεις πότε θα έρθει λεωφορείο. Αν το έχεις μόλις χάσει, είσαι καταδικασμένος να μείνεις στη στάση για ώρα χωρίς να ξέρεις πότε θα έρθει το επόμενο. Μέχρι τώρα δεν υπήρχε δεύτερο όχημα. Ύστερα από μήνες αγώνα και συνεχών οχλήσεων και αλληλογραφίας, καταφέραμε να δρομολογηθεί και ένα δεύτερο όχημα. Βεβαίως το πρόβλημα δε λύθηκε, αλλά κάπως εξομαλύνθηκε η κατάσταση».

Ο ίδιος προσθέτει ότι εκτός των καθυστερήσεων, πολλά από τα οχήματα βγάζουν και επικίνδυνες βλάβες: «Δεν είναι μυστικό ότι έως τώρα δύο έχουν πάρει φωτιά».

Περισσότερα δρομολόγια προς τον Προαστιακό του Κορωπίου υποσχέθηκε ο Καραμανλής

Αντίστοιχα προβλήματα έχουν και οι κάτοικοι της Παιανίας, ενώ σοβαρό ζήτημα υπάρχει και με την προσέγγιση του σταθμού του Προαστιακού στο Κορωπί.

Το ζήτημα έφερε στη Βουλή ο βουλευτής της ΝΔ, Γιώργος Βλάχος ζητώντας πύκνωση των δρομολογίων, αλλά και προστατευτικά πετάσματα στον σταθμό.

«Υπάρχει συγκοινωνία που περνά μέσα από το Κορωπί, υπάρχουν και τα ΚΤΕΛ, όμως τα δρομολόγια είναι αρκετά αραιά. Αυτό δεν είναι εξυπηρέτηση», ανάφερε στην ερώτησή του προς τον κ. Καραμανλή ο κ. Βλάχος ζητώντας την πύκνωση των δρομολογίων αλλά και την ενδεχόμενη προσθήκη ενός δρομολογίου αστικής συγκοινωνίας που θα συνδέσει το Πόρτο Ράφτη με το Μαρκόπουλο αλλά και την ευρύτερη περιοχή και θα καταλήγει στον σταθμό προαστιακού και μετρό του Κορωπίου.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών παραδέχτηκε ότι ο συγκοινωνιακός κόμβος του Κορωπίου αντιμετωπίζει αυτήν τη στιγμή πάρα πολλά προβλήματα και υποσχέθηκε ότι με την αύξηση του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ που θα αναλάβουν τα ΚΤΕΛ βάσει της νέας σύμβασης, τα δρομολόγια των λεωφορείων θα αυξηθούν: «Η συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση της περιοχής πραγματοποιείται σήμερα από 5 λεωφορειακές γραμμές που συνδέουν με τον σταθμό του Κορωπίου. Πραγματοποιούνται 263 δρομολόγια καθόλη τη διάρκεια της ημέρας από 17 οχήματα. Αφού διάβασα την ερώτησή σας, επικοινώνησα με τον ΟΑΣΑ και ζήτησα να επανεξετάσουμε τον προγραμματισμό του δρομολογίου εκμεταλλευόμενοι τον πολύ θετικό αντίκτυπο που έχει η σύμπραξή μας με ιδιώτη πάροχο, με τα ΚΤΕΛ», είπε. Και πρόσθεσε: «Πρόσφατα τροποποιήσαμε τη σύμβαση των ΚΤΕλ και αυξήσαμε τον αριθμό των λεωφορείων που έχουν μπει στο δίκτυο της ΟΣΥ. Πολύ σύντομα οι 5 λεωφορειακές γραμμές θα ενισχυθούν με 4 επιπλέον οχήματα και έτσι τα 263 δρομολόγια σε λίγες εβδομάδες θα αυξηθούν κατα 60 και θα φτάσουν τα 323».

Αναφορικά με τα προστατευτικά πετάσματα στον σταθμό του Κορωπίου, την αναγκαιότητα των οποίων τόνισε ο κ. Βλάχος σημειώνοντας πως οι επιβάτες τις δύσκολες μέρες του χειμώνα είναι ακάλυπτοι στο χιόνι, τη βροχή και τον αέρα «και πραγματικά το ότι μέχρι σήμερα δεν έχουμε θρηνήσει κανένα συμβάν ίσως είναι απο τύχη, αφού τις μέρες με αέρα δε στέκεσαι στην αποβάθρα», ο κ. Καραμανλής ανακοίνωσε ότι το θέμα ήδη μελετάται από τον ΟΣΕ: «Για τα προστατευτικά πετάσματα έχετε απόλυτο δίκιο. Η κατάσταση στον σταθμό θέλει βελτίωση. Εχει δοθεί ήδη εντολή στον ΟΣΕ να γίνει η απαραίτητη μελέτη για να δούμε πως μπορούμε να βελτιώσομε και την εικόνα του σταθμού, ο οποίος έχει πολλή κίνηση αλλά και να σεβαστούμε το γεγονός ότι ειδικά τους χειμερινούς μήνες μαζεύεται αριθμός συμπολιτών μας που χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ και σήμερα η κατάσταση που υπάρχει δεν τιμά κανένα μας», κατέληξε.

 

Πηγή: irafina.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ