Νέα στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας όσον αφορά τα όσα συνέβησαν την μοιραία νύχτα, στο σταθμαρχείο της Λάρισας, λίγο πριν το τραγικό δυστύχημα με τους 57 νεκρούς στα Τέμπη.
Όπως αναφέρθηκε στο Alpha ο ένας από τους δύο σταθμάρχες που θα έπρεπε να είναι παρόν στον Σταθμό της Λάρισας, έφυγε νωρίτερα για να πάρει… σουβλάκια στο παιδί του και άφησε τον άπειρο 59χρονο σταθμάρχη μόνο του.
Συγκεκριμένα όπως αναφέρθηκε ο σταθμάρχης Π. έφυγε από τη βάρδια μισή ώρα νωρίτερα. Μάλιστα, υπέγραψε και στο βιβλίο «παράδοσης – παραλαβής» ότι αναχώρησε στις 22:30. Το Intercity 62 πέρασε από το σημείο στις 23:04. Όπως αποκαλύπτεται, ο δεύτερος σταθμάρχης έφυγε νωρίτερα γιατί ο γιος του ζήτησε σουβλάκια.
Ο ΣΚΑΪ μάλιστα αποκάλυψε το πλάνο των βαρδιών του σταθμού Λαρίσης, από το οποίο ήδη προκύπτουν κρίσιμα ερωτήματα, ως προς το πόσοι και ποιοι βρίσκονταν σε υπηρεσία από τη στιγμή που γύρισε το μοιραίο κλειδι έως την ώρα της φονικής σύγκρουσης.
Από το συγκεκριμένο έγγραφο προκύπτει ότι οι βάρδιες είναι οι εξής:
06.00 – 15.00
14.00 – 23.00
22.00 – 07.00
Τα ωράρια των βαρδιών «δείχνουν» πως όταν σχολάνε στις 14.00 το μεσημέρι οι δύο πρωινοί, έρχονται στις 15.00 το μεσημέρι οι 2 απογευματινοί, οι οποίοι θα έπρεπε να συμπίπτουν κατα μία ώρα με τον έναν βραδινό που πιάνει στις 22.00 το βράδυ. Δηλαδή 22.00 μέχρι 23.00 το βράδυ θα έπρεπε να βρίσκονται 3 σταθμάρχες στο σημείο.
Το στοιχείο αυτό είναι σημαντικό καθώς στις 22.10 πέρασε ο προαστιακός, δηλαδή την στιγμή που το «κλειδί» άλλαξε για να περάσει (ο προαστιακός).
Με βάση το χαρτί των βαρδιών, από τις 22:00 έως τις 07:00 της επόμενης μέρας, είχε βάρδια μόνος του ο μοιραίος σταθμάρχης. Ο δεύτερος, (στη βάρδια 2-11) ήταν ο σταθμάρχης Χ. που άλλαξε στο «μιλητό» με τον σταθμάρχη Π.
Ο σταθμάρχης Π. έφυγε από τη βάρδια μισή ώρα νωρίτερα. Μάλιστα, υπέγραψε και στο βιβλίο «παράδοσης – παραλαβής» ότι αναχώρησε στις 22:30. Το Intercity 62 πέρασε από το σημείο στις 23:04.