Τη Δευτέρα 3 Ιουλίου, πραγματοποιήθηκε στον Πολυχώρο του Δημαρχείου Παλαιού Φαλήρου, εκδήλωση για το τέλος της εκπαίδευσης που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «ΦροντίΖΩ».
Το Σεμινάριο του προγράμματος «ΦροντίΖΩ», διοργάνωσε το ΑΛΜΑ, με την πολύτιμη υποστήριξη του Δήμου Παλαιού Φαλήρου, και διήρκησε από τις 6 Μαΐου έως τις 10 Ιουνίου 2023.
Το πρόγραμμα «ΦροντίΖΩ» είναι ένα πρωτοποριακό, πιλοτικό πρόγραμμα, σχεδιασμένο από το ΑΛΜΑ με τεχνογνωσία και αγάπη, το οποίο στοχεύει στην υποστήριξη των νηπίων με ΔΑΦ (Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος) στον παιδικό σταθμό της γειτονιάςτους.
Τα διπλώματα απονεμήθηκαν στους συμμετέχοντες, και το λόγο στο βήμα πήραν η Πρόεδρος του Συλλόγου ΑΛΜΑ, Κατερίνα Γιαννακοπούλου, ο Δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου Γιάννης Φωστηρόπουλος, η Μαίρη Τρύφων, Πρόεδρος των Παιδικών Σταθμού Παλαιού Φαλήρου, η Αλίκη Παναγιωτάκου, Λογοθεραπεύτρια στο Σύλλογο ΑΛΜΑ και εισηγήτρια του σεμιναρίου, και ο Γεράσιμος Ρούσσος, Εργοθεραπευτής, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, και εισηγητής του σεμιναρίου.
Το λαχταριστό κέρασμα της εκδήλωσης ήταν προσφορά του 2ου Παιδικού Σταθμού Παλαιού Φαλήρου με πρωτοβουλία της Μαίρςη Τρύφων, ενώ την εξυπηρέτηση των παρευρισκομένων ανέλαβαν τα παιδιά από το Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας του ΑΛΜΑ.
Επίσης, με χαρούμενη διάθεση και υπό τους ρυθμούς του “Another Brick in the Wall” των Pink Floyd, παρακολουθήσαμε video με όμορφες στιγμές από την εκπαίδευση! Ήταν πολλές, και σίγουρα αξιομνημόνευτες!
Ο στόχος του προγράμματος «ΦροντίΖΩ» είναι οι παιδαγωγοί και οι γονείς των νηπίων που φοιτούν στους παιδικούς σταθμούς της πόλης μας, να είναι κατάλληλα ενημερωμένοι και ευαισθητοποιημένοι σχετικά με τις αναπτυξιακές διαταραχές, και την αποτελεσματική αντιμετώπιση τους, έτσι ώστε τα παιδιά να μη χρειάζεται να διακόψουν την φοίτησή τους στο παιδικό σταθμό, όπου αυτό είναι εφικτό.
Έτσι μόνο θα είμαστε όλοι έτοιμοι να στηρίξουμε τα παιδιά μας να ανακαλύψουν τις κρυφές τους δυνατότητες και να αναπτύξουν ένα χαρούμενο εαυτό!
Η Μονάδα Ψυχικής Υγείας, του Κέντρου Ημέρας του ΑΛΜΑ, θα παρέχει συμβουλευτική στήριξη και θεραπευτική παρέμβαση όπου αυτή χρειαστεί εντός του παιδικού σταθμού.