Η εφαρμογή μικρού μήκους βίντεο TikTok, που ανήκει στην κινεζική ByteDance, δήλωσε την Πέμπτη ότι θα επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια στη Νοτιοανατολική Ασία τα επόμενα χρόνια, καθώς στοχεύει σε “διπλασιασμό” της παρουσίας της στην περιοχή εν μέσω εντεινόμενου παγκόσμιου ελέγχου των δεδομένων της ασφάλεια.
Η Νοτιοανατολική Ασία, μια περιοχή με συλλογικό πληθυσμό 630 εκατομμυρίων – οι μισοί από αυτούς κάτω των 30 ετών – είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές του TikTok όσον αφορά τους αριθμούς χρηστών, δημιουργώντας περισσότερους από 325 εκατομμύρια επισκέπτες στην εφαρμογή κάθε μήνα.
Ωστόσο, η πλατφόρμα δεν έχει ακόμη μεταφράσει τη μεγάλη βάση χρηστών σε σημαντική πηγή εσόδων από το ηλεκτρονικό εμπόριο στην περιοχή, καθώς αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της Sea’s SE.N Shopee, της Alibaba’s 9988.HK Lazada και της GoTo’s GOTO.JK Tokopedia.
“Θα επενδύσουμε δισεκατομμύρια δολάρια στην Ινδονησία και τη Νοτιοανατολική Ασία τα επόμενα χρόνια”, δήλωσε ο CEO της TikTok, Shou Zi Chew, σε φόρουμ που διοργάνωσε στην Τζακάρτα για να τονίσει τον κοινωνικό και οικονομικό αντίκτυπο της εφαρμογής στην περιοχή.
Η TikTok δεν παρείχε λεπτομερή ανάλυση του σχεδίου δαπανών, αλλά είπε ότι θα επενδύσει στην εκπαίδευση, τη διαφήμιση και την υποστήριξη μικρών πωλητών που επιθυμούν να συμμετάσχουν στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου TikTok Shop