Ολοκληρώθηκε η δράση στη Φόρμουλα Ένα για το 2023, με το τεστ μετά το τέλος της σεζόν, το οποίο διεξήχθη στο Άμπου Ντάμπι. Στη σημερινή διαδικασία οι ομάδες ήταν υποχρεωμένες να «κατεβάσουν» στην πίστα έναν νεαρό οδηγό, ο οποίος να μην έχει εκκινήσει σε περισσότερα από δύο γκραν πρι, προκειμένου να τον… τεστάρουν και αυτός να πάρει εμπειρίες, μαζί με (τουλάχιστον) έναν από τους έμπειρους «πιλότους» τους, για να δοκιμάσουν τα ελαστικά της Pirelli και να δώσουν επιπλέον δεδομένα στην ιταλική ειρεία.
Ο Εστεμπάν Οκόν με Alpine σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο σημερινό τεστ στη «Γιάς Μαρίνα», το οποίο ήταν… γεμάτο από διάφορα συμβάντα, καθώς η έναρξή του καθυστέρησε για 25 λεπτά, αφού το ιατρικό ελικόπτερο δεν ήταν στη θέση του. Όταν αυτό προσγειώθηκε, οι οδηγοί βγήκαν στην πίστα, ωστόσο, μετά από μισή ώρα, η διαδικασία διεκόπη, λόγω διαρροής νερού στην πίστα μεταξύ των στροφών 13 και 14. Αυτή η εξέλιξη είχε ως αποτέλεσμα να βγει κόκκινη σημαία για να διορθωθεί το θέμα, ωστόσο οι ομάδες έχασαν άλλα 25 λεπτά… δράσης. Το τεστ διεκόπη ξανά για σχεδόν 30 λεπτά, όταν ο Ράσελ είχε ατύχημα στη στροφή 6. Μια προφανής αστοχία στο μονοθέσιο είχε ως αποτέλεσμα ο οδηγός της Mercedes να συνεχίσει ευθεία στο τέλος της ευθείας, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να υποστεί μεγάλη ζημιά εμπρός δεξιά και ο Βρετανός να ολοκληρώσει… πρόωρα τη συμμετοχή του.
Όμως, και το απόγευμα υπήρξαν ορισμένες αξιοσημείωτες στιγμές, με τον Τζέικ Ντένις να έχει τετ-α-κε με τη Red Bull του, ενώ απέμεναν τρεις ώρες για την ολοκλήρωση του τεστ, με αποτέλεσμα να βγουν κίτρινες σημαίες, όπως και αργότερα με το τετ-α-κε του Ζακ Ο’Σάλιβαν με Williams στη στροφή 1. Τέλος, προς την ολοκλήρωση της ημέρας υπήρξε ακόμη μια διακοπή, όταν ο Αγιούμου Ιουάσα, ο οποίος είχε «γράψει» 96 γύρους με AlphaTauri, υποχρεώθηκε να σταματήσει το μονοθέσιό του στην είσοδο των πιτ και το προσωπικό της πίστας να σβήσει τη φωτιά που είχε ξεσπάσει στο αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να προκληθεί άλλο ένα… διάλειμμα 15 λεπτών.
Ο Οκόν έμεινε… μακριά από προβλήματα και ολοκλήρωσε την ημέρα με απολογισμό 110 γύρους και επίδοση 1:24.393, η οποία ήταν σχεδόν τρία δέκατα ταχύτερη από αυτή του νέου «αναπληρωματικού» οδηγού της McLaren, Πάτο Ο’Γουόρντ. Ο Μεξικανός ήταν ταχύτερος από τον Φρέντερικ Βέστι με Mercedes και τον Σέρχιο Πέρες με την… κυρίαρχη Red Bull, ενώ και οι τρεις ξεπέρασαν τους 100 γύρους. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πρώτοι 19 οδηγοί στην κατάταξη σημείωσαν τους ταχύτερους γύρους τους με τη γόμα C5, η οποία ήταν η πιο μαλακή από τα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν στο τεστ, ενώ ο Πιέτρο Φιτιπάλντι με Haas «έγραψε» τους περισσότερους γύρους της ημέρας (130).