Η EuroLeague Basketball ανακοίνωσε επισήμως το τέλος της μακροχρόνιας συνεργασίας με την Turkish Airlines, η οποία αποτέλεσε τον επίσημο χορηγό ονοματοδοσίας της κορυφαίας ευρωπαϊκής διοργάνωσης μπάσκετ από το 2010.
Η διοργάνωση αποχωρίζεται το όνομα του χορηγού και υιοθετεί μια νέα, καθαρή ταυτότητα, προκειμένου να ενισχύσει την εμπορική της στρατηγική και να αυξήσει την παγκόσμια απήχησή της. Η μετάβαση αυτή αποτυπώνει την ωριμότητα και την εξέλιξη της EuroLeague, σηματοδοτώντας μια τολμηρή νέα εποχή που δίνει έμφαση στην καινοτομία και τη διεύρυνση των συνεργασιών της σε όλο τον κόσμο.
Όπως αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση, η EuroLeague εισέρχεται σε μια μεταμορφωτική φάση με διευρυμένο ρόστερ συλλόγων, βαθύτερη διείσδυση σε αναδυόμενες αγορές και την ανάπτυξη καινοτόμων συνεργασιών που θα αναβαθμίσουν το ευρωπαϊκό μπάσκετ σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ο CEO της EuroLeague Basketball, Παούλιους Μοτεγιούνας, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς την Turkish Airlines για την υποστήριξη των 15 ετών, χαρακτηρίζοντας τη συνεργασία ως μία από τις πιο επιτυχημένες και εμβληματικές στον παγκόσμιο αθλητισμό. Παράλληλα, τόνισε ότι το νέο επαναλανσάρισμα της EuroLeague δεν αποτελεί απλά αλλαγή ονόματος, αλλά επανακαθορισμό φιλοδοξιών με στόχο την ενίσχυση του παγκόσμιου αποτυπώματος και τη βελτίωση της σύνδεσης με τους φιλάθλους και τους συλλόγους.
Μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει γνωστό αν υπάρχει ήδη κάποιος νέος χορηγός που θα αναλάβει τον ρόλο της Turkish Airlines, ενώ η διοργάνωση φαίνεται να προσανατολίζεται σε μια πιο ανεξάρτητη και ευέλικτη εμπορική πολιτική.
Η νέα στρατηγική και η αλλαγή στην ταυτότητα της EuroLeague σηματοδοτούν την αρχή μιας εποχής με μεγαλύτερες φιλοδοξίες και μια ξεκάθαρη δέσμευση για ανάπτυξη, καινοτομία και αριστεία στον χώρο του ευρωπαϊκού μπάσκετ.