18.9 C
Athens
Τρίτη, 25 Νοεμβρίου, 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

    Ψηφιακός μετασχηματισμός και ΑΙ: η νέα εποχή του ελληνικού τουρισμού

    Η ομιλία της Όλγας Κεφαλογιάννη στο GenAI Summit για τα ψηφιακά εργαλεία που αλλάζουν τους προορισμούς

    Με έμφαση στην τεχνολογική μετάβαση και τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης, η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη συμμετείχε στο 4ο GenAI Summit SE Europe, αναδεικνύοντας τον τρόπο με τον οποίο τα ψηφιακά εργαλεία ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη των ελληνικών προορισμών. Η Υπουργός επισήμανε ότι το μέλλον του ελληνικού τουρισμού στηρίζεται στην ποιότητα, την καινοτομία και τη δημιουργία μιας πιο ουσιαστικής εμπειρίας για τον ταξιδιώτη.

    Κατά τη συζήτηση, υπογράμμισε ότι οι τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να επιφέρουν ουσιαστικές αλλαγές, μόνο όμως εφόσον υποστηρίζονται από σταθερά συστήματα διακυβέρνησης, σαφείς κατευθύνσεις και αξιόπιστα δεδομένα. Τόνισε παράλληλα ότι η ενίσχυση της τεκμηριωμένης λήψης αποφάσεων είναι απαραίτητη για τον βιώσιμο σχεδιασμό των προορισμών.

    Η Υπουργός αναφέρθηκε εκτενώς στο νέο μοντέλο DMMOs, που έρχεται να αναλάβει τον κεντρικό ρόλο στη διαχείριση και προώθηση των προορισμών. Με συντονισμό μεταξύ κράτους, αυτοδιοίκησης και ιδιωτικών φορέων, οι οργανισμοί αυτοί θα αξιοποιούν δεδομένα και σύγχρονα εργαλεία για να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τις ανάγκες κάθε περιοχής.

    Στο επίκεντρο της τοποθέτησης της βρέθηκε ο επανασχεδιασμός του VisitGreece.gr, με τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης δεύτερης γενιάς, αλλά και η υλοποίηση ψηφιακών θεματικών πλατφορμών για ειδικές μορφές τουρισμού — από τον χειμερινό και ορεινό τουρισμό έως τον γαστρονομικό, τον θαλάσσιο και τον τουρισμό υγείας και ευεξίας. Οι νέες εφαρμογές θα παρέχουν εξατομικευμένες πληροφορίες και προηγμένες δυνατότητες αναζήτησης.

    Η κ. Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε επίσης στην επαυξημένη πραγματικότητα ως εργαλείο αναβάθμισης της πολιτιστικής εμπειρίας, δίνοντας έμφαση στη σημασία της για τους νεότερους ταξιδιώτες. Επιπλέον, μίλησε για την εφαρμογή mAiGreece, η οποία διευκολύνει τους ταξιδιώτες με προσωποποιημένη πληροφόρηση, άμεση σύνδεση με το 112 και πολλαπλές γλωσσικές επιλογές.

    Κλείνοντας, ανέφερε ότι ο σκοπός της νέας ψηφιακής στρατηγικής είναι να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα να ενισχύει τις τοπικές κοινωνίες. Στη συζήτηση συμμετείχε ο Barry Rogers από την TOPOSOPHY, με τον Δημήτρη Γεωργίου στον ρόλο του συντονιστή.

    Related Articles

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    εισάγετε το σχόλιό σας!
    παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

    - Advertisement -spot_img

    Latest Articles