Απάντηση στις πρόσφατες αποχωρήσεις στελεχών από το πολιτικό σχήμα «Ελπίδα για τη Δημοκρατία» έδωσε η Μαρία Καρυστιανού, υποστηρίζοντας ότι οι εξελίξεις αποτελούν ένδειξη της πίεσης που δέχεται το εγχείρημα από κατεστημένα συμφέροντα και δυνάμεις που, όπως ανέφερε, επιδιώκουν να ανακόψουν τη δυναμική του.
Σε περίοδο εσωτερικών ανακατατάξεων εισέρχεται το πολιτικό εγχείρημα της Μαρίας Καρυστιανού, μετά την αποχώρηση προσώπων που είχαν συνδεθεί με την πρώτη φάση της οργάνωσης και της δημόσιας παρουσίας του κινήματος. Οι εξελίξεις προκάλεσαν συζητήσεις για τη συνοχή και τη φυσιογνωμία του νέου πολιτικού φορέα, λίγες εβδομάδες μετά την επίσημη παρουσίασή του.
Η Μαρία Καρυστιανού, σχολιάζοντας τις αποχωρήσεις, επέλεξε να δώσει πολιτική διάσταση στο ζήτημα, υποστηρίζοντας ότι η ένταση που καταγράφεται γύρω από το εγχείρημα αποδεικνύει πως αυτό έχει αρχίσει να αποκτά απήχηση στην κοινωνία. Όπως ανέφερε, ένα «διεφθαρμένο σύστημα» επιχειρεί να πλήξει μια πρωτοβουλία που εκφράζει, κατά την ίδια, την ανάγκη για ανανέωση και αλλαγή στο πολιτικό σκηνικό.
Οι αποχωρήσεις συνοδεύτηκαν από δημόσιες τοποθετήσεις των πρώην στελεχών, τα οποία εξέφρασαν επιφυλάξεις για τον τρόπο λειτουργίας και λήψης αποφάσεων στο εσωτερικό του φορέα. Μεταξύ άλλων, διατυπώθηκαν προβληματισμοί σχετικά με την οργανωτική δομή και τον βαθμό συμμετοχής των μελών στις διαδικασίες του κινήματος.
Παρά τις εξελίξεις, η επικεφαλής του πολιτικού σχηματισμού εμφανίζεται αποφασισμένη να συνεχίσει την προσπάθεια, υπογραμμίζοντας ότι η πορεία του κινήματος δεν εξαρτάται από μεμονωμένα πρόσωπα αλλά από τη στήριξη των πολιτών που επιθυμούν θεσμικές και πολιτικές αλλαγές.
Οι τελευταίες εξελίξεις συνιστούν την πρώτη σοβαρή δοκιμασία για το νέο πολιτικό εγχείρημα, το οποίο καλείται να διαχειριστεί τις εσωτερικές αμφισβητήσεις και ταυτόχρονα να διατηρήσει τη δυναμική του στον δημόσιο διάλογο. Το επόμενο διάστημα αναμένεται να δείξει κατά πόσο οι αναταράξεις αυτές θα επηρεάσουν τη συνοχή και την περαιτέρω ανάπτυξη του φορέα.


