Με ανακοίνωσή της, η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ απαντά στο δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα», το οποίο θέτει ζητήματα για την ασφάλεια και τη συντήρηση του Μετρό, απορρίπτοντας τους ισχυρισμούς που διατυπώνονται. Η ΣΤΑΣΥ διαβεβαιώνει κατηγορηματικά ότι τη λειτουργία του Μετρό διέπουν τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και ότι η συντήρηση του δικτύου (τόσο της επιδομής όσο και του τροχαίου υλικού) ακολουθεί τα πιο αυστηρά πρότυπα, σύμφωνα με τα εγχειρίδια προληπτικής και επιδιορθωτικής συντήρησης και τις διεθνείς προδιαγραφές.
Η ανακοίνωση αναφέρεται επίσης στην προκήρυξη των δύο διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς συνολικού προϋπολογισμού 8 εκατ. ευρώ, οι οποίοι σηματοδοτούν την έναρξη του μεγαλύτερου έργου αναβάθμισης επιδομής στο Μετρό, 25 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του. Η αναβάθμιση αφορά την αντικατάσταση 32 χλμ. σιδηροτροχιάς στα δίκτυα των Γραμμών 2 και 3, και αποτελεί μέρος του συνολικού σχεδίου αναβάθμισης του Μετρό.
Σύμφωνα με τη ΣΤΑΣΥ, η αντικατάσταση των σιδηροτροχιών κρίθηκε αναγκαία πριν από την εξάντληση του ορίου ζωής του εξοπλισμού, το οποίο έχει κατασκευαστικά προσδιοριστεί στα 30 χρόνια. Οι μετρήσεις φθορών που πραγματοποιούνται τακτικά, επιβεβαιώνουν την ανάγκη για σταδιακή αντικατάσταση του εξοπλισμού προκειμένου να διασφαλιστούν τα υψηλά επίπεδα ασφαλούς εκτέλεσης των μεταφορών.
Η ΣΤΑΣΥ τονίζει ότι οι καθημερινές υπηρεσίες του Μετρό συνεχίζονται κανονικά, σύμφωνα με το χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων, χωρίς να υπάρχουν καθυστερήσεις ή επιπτώσεις στη συχνότητα των δρομολογίων.
Τέλος, η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ επαναλαμβάνει ότι τα συστήματα ασφάλειας του Μετρό είναι από τα πιο σύγχρονα, και ότι η συντήρηση των εγκαταστάσεων πραγματοποιείται με βάση τις διεθνείς προδιαγραφές, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ασφαλής μετακίνηση των επιβατών.