Δύο παραστάσεις με ελεύθερη είσοδο στις 28 και 29 Ιουνίου στο Πνευματικό Κέντρο Πετρούπολης.
Η ομάδα εφήβων του τμήματος Θεάτρου του Δήμου Πετρούπολης ανεβάζει το έργο του Μποστ «Ρωμαίος και Ιουλιέτα», σε δύο παραστάσεις που θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 28 και τη Δευτέρα 29 Ιουνίου, στις 20:30, στο Πνευματικό Κέντρο Πετρούπολης.
Τη διδασκαλία και τη σκηνοθεσία υπογράφει η Ηλέκτρα Γεννατά, ενώ στη σκηνή θα εμφανιστούν οι νεαροί συμμετέχοντες του θεατρικού τμήματος, παρουσιάζοντας τη σατιρική εκδοχή του κλασικού έργου από τον Μποστ.
Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.


