Θεατρική παράσταση από την ομάδα εφήβων του Δήμου
Το εφηβικό τμήμα Θεάτρου του Δήμου Πετρούπολης παρουσιάζει την Τετάρτη 24 Ιουνίου στις 20:30, στο Πνευματικό Κέντρο της πόλης, το διαχρονικό έργο του Ράινερ Χάχφελντ «Ο Μορμόλης», μια παράσταση που φωτίζει με χιούμορ και ευαισθησία σημαντικά κοινωνικά ζητήματα.
Μέσα από την ιστορία του μυστηριώδους Μορμόλη, οι νεαροί ηθοποιοί αναδεικνύουν θέματα που εξακολουθούν να απασχολούν τη σύγχρονη κοινωνία, όπως η έλλειψη επικοινωνίας στην οικογένεια, τα δικαιώματα των παιδιών, η χρήση της τηλεόρασης, η βία ως μέσο διαπαιδαγώγησης και η απουσία ελεύθερων χώρων παιχνιδιού στις πόλεις.
Τη διδασκαλία και τη σκηνοθεσία υπογράφει η Ηλέκτρα Γεννατά, ενώ στη σκηνή συμμετέχουν οι έφηβοι του θεατρικού τμήματος του Δήμου Πετρούπολης, οι οποίοι παρουσιάζουν μια παράσταση με κοινωνικά μηνύματα και έντονο προβληματισμό.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Πνευματικό Κέντρο Πετρούπολης, επί των οδών Μπουμπουλίνας 59 και Αθανασίου Διάκου.


