Η νέα καταγραφή αναδεικνύει τη χρόνια διάσταση της αστεγίας και την ανάγκη για στοχευμένες κοινωνικές πολιτικές.
Ο Δήμος Αθηναίων παρουσίασε τα αποτελέσματα της νέας καταγραφής αστέγων που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Πάντειο Πανεπιστήμιο, αποτυπώνοντας τη σοβαρότητα και τη χρονιότητα του φαινομένου στην πρωτεύουσα.
Σύμφωνα με την έρευνα, ένας στους τρεις ανθρώπους που βρίσκονται χωρίς αυτόνομη στέγη παραμένει σε αυτή την κατάσταση για περισσότερα από πέντε χρόνια, ενώ περισσότεροι από τους μισούς είναι άστεγοι για διάστημα άνω των δύο ετών. Παράλληλα, το 72,2% δηλώνει ότι έχασε τη στέγη του για οικονομικούς λόγους.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 681 ατόμων και εντάσσεται σε πανευρωπαϊκό πρόγραμμα με τη συμμετοχή 35 πόλεων, με στόχο τη διαμόρφωση αποτελεσματικότερων πολιτικών για την αντιμετώπιση της αστεγίας.


