17 εκ. ευρώ για την προώθηση του γαστρο-αγροτουρισμού: Εμφαση σε κρασί, μπύρα, τυριά

0

Με γοργούς ρυθμούς προχωρά η σύνδεση του αγροδιατροφικού κλάδου και της ελληνικής παραγωγής με τον κλάδο της φιλοξενίας και το υπουργείο Τουρισμού επενδύει στρατηγικά στην προοπτική αυτή.

Μιλώντας σε γνωστή ιστοσελίδα τόσο η υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη, αρμόδια μεταξύ άλλων για θέματα των ειδικών μορφών τουρισμού, όσο και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή κλάδο της οικονομίας καθιστούν σαφές πως πρόκειται για μια αδήριτη ανάγκη που θα διαφοροποιήσει το ελληνικό τουριστικό προϊόν από τον ανταγωνισμό.

Η διαφοροποίηση του ελληνικού τουρισμού

«Ένα από τα μεγάλα στοιχήματα για τον ελληνικό τουρισμό είναι η – όσο το δυνατόν – μεγαλύτερη και ουσιαστικότερη διαφοροποίησή του διεθνώς. Η εμπέδωση της ξεχωριστής του ταυτότητας και των στοιχείων εκείνων που την συνθέτουν. Με άλλα λόγια η συνείδηση και διατήρηση του αυθεντικού και γνήσιου ελληνικού χρώματος, της εμπειρίας που αποκομίζει ο επισκέπτης της χώρας μας. Και τι περισσότερο αυθεντικά ελληνικό και ξεχωριστό από την ελληνική πρωτογενή παραγωγή», σημειώνει χαρακτηριστικά η αρμόδια υφυπουργός Σοφία Ζαχαράκη.

Οι ελληνικές μπύρες είναι πρέσβειρες ποιότητας για την χώρα

Η μπύρα, τα τυριά και το λάδι μαζί με τα άλλα τρόφιμα και ποτά, αποτελούν σημαντικό μέρος της ζωής των τόπων, της αυθεντικότητας, της “αλήθειας” τους, σημειώνει στην ίδια ιστοσελίδα ο Αλέξανδρος Κουρής, ιδιοκτήτης – ιδρυτής γνωστής ελληνικής ζυθοποιίας. Αναφερόμενος στην τουριστική εμπειρία, αυτή αποδυναμώνεται κάθε φορά που ο επισκέπτης καταναλώνει ένα μαζικό, υπερδιαθέσιμο, αδιάφορο, βιομηχανικό λάδι, τυρί ή μπύρα στη θέση κάποιων εξαιρετικών, ιδιαίτερων, τοπικών παραγωγών που κουβαλάνε την ψυχή του τόπου και των ανθρώπων του, τονίζει.

Ο γαστρονομικός τουρισμός αναπτύσσεται αργά αλλά σταθερά

«Κανείς δεν πάει στην Κοζάνη για να δει πως παράγεται ο κρόκος Κοζάνης, ωστόσο αυτό μπορεί να το κάνει αν βρεθεί στην περιοχή», σημειώνει ο Αλέξανδρος Μεγαπάνου, ιδρυτής διαδικτυακής πλατφόρμας στην οποία προβάλλονται επισκέψιμες επιχειρήσεις και παραγωγοί ελληνικών γαστρονομικών προϊόντων.

Σοφία Ζαχαράκη: 17 εκατ. Ευρώ θα διατεθούν για την υλοποίηση δράσεων προβολής και προώθησης του ειδικού δικτύου γαστρο-αγροτουρισμού

Ιδιαίτερο είναι το βάρος στην αξιοποίηση των κονδυλίων που θα λάβει η χώρα μας μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Περισσότερα από 17 εκατ. ευρώ θα διατεθούν για την υλοποίηση δράσεων προβολής και προώθησης του ειδικού δικτύου γαστρο-αγροτουρισμού που αναπτύσσει το υπουργείο και στο οποίο θα μπορούν να συμμετάσχουν μονάδες παραγωγής, οι οποίες φέρουν το Ειδικό Σήμα Επισκεψιμότητας.

15 οινοποιεία απέκτησαν το Ειδικό Σήμα Επισκεψιμότητας

Υπογραμμίζεται, ότι ήδη την περασμένη χρονιά, και παρά τις ειδικές συνθήκες που διαμόρφωσε η πανδημία, 15 οινοποιεία απέκτησαν το Ειδικό Σήμα Επισκεψιμότητας του υπουργείου, με το εγχείρημα να αγκαλιάζεται θερμά από τα οινοποιεία της χώρας, σύμφωνα με την υφυπουργό Τουρισμού.

Στο μεταξύ, όπως τονίζει η κυρία Ζαχαράκη, ενεργοποιούνται όλα τα μέσα για την προβολή της ελληνικής κουζίνας και οίνου. Τόσο με την εκπόνηση των αναγκαίων μελετών για την αναβάθμιση του Ειδικού Σήματος Αγροτουρισμού και Επισκέψιμων Οινοποιείων με σκοπό την βελτιστοποίησή τους και την ουσιαστική τους θωράκιση, όσο και με περισσότερο στοχευμένες ενέργειες, όπως το Οδοιπορικό Οινοτουρισμού, το οποίο διοργανώθηκε για πρώτη φορά σε Σαντορίνη και Δυτική Μακεδονία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ